Reklamácie a vrátenie tovaru

Ak nastane situácia, že chcete produkt vrátiť radi Vám s tým pomôžeme.

 Aké situácie môžu nastať?

1.) Nemáte záujem o zakúpený tovar? Môžete nám ho vrátiť.

2.) Bol Vám doručený poškodený produkt alebo po záruke? Radi Vám ho vymeníme.

3.) Bola Vám doručená nekompletná objednávka? Chýbajúci tovar Vám dopošleme.

4.) Bol Vám doručený iný tovar? Nesprávny tovar Vám vymeníme.

 AKO SPRÁVNE POSTUPOVAŤ?

 1.) Ak sa jedná o reklamáciu nezabudnite nám to oznámiť e-mailom lasona.lexi.lasona@gmail.com alebo telefonicky +421 948 282 290Produkt/ty Vám radi vymeníme bezplatne. Nie je nutné vypisovať žiadny formulár.

 2.) Ak chcete bezdôvodne vrátiť produkt/ty stačí nám to jednoducho oznámiť na email lasona.lexi.lasona@gmail.com a následne je nutné vypísať, vytlačiť, podpísať a priložiť odstúpenie od kúpnej zmluvy. Toto odstúpenie nájdete na konci tejto stránky.

 3.)Ak Vám bola doručená nekompletná objednávka jednoducho nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky a my Vám chýbajúcu položku do pošleme.

 4.) Ak Vám bol doručený iný tovar je nutné nás kontaktovať na email lasona.lexi.lasona@gmail.com a my vám pošleme predplatený štítok na vrátenie tovaru a informácie ako balík poslať. Následne Vám pošleme správny tovar.

 Naša adresa pre zasielanie balíkov

 LASONA s.r.o. , Kapitána Nálepku 1200/17 , Košice 04001

 Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy